پروپیل پارابن
نوشته شده توسط : SHIMA

پلی کواترنیوم

پلی کواترنیوم یا پلیمر کاتیون چیست؟

پلی کواترنیوم ترکیبی از ترکیبات طبیعی و مصنوعی است که معمولا دارای وزن مولکولی بالایی هستند و شامل میلیون ها واحد پیوند پیوسته و ملکول های آن  نسبتا سبک و ساده می باشند بنابراین یک پلیمری کاتیونی یک پلیمر مثبت یا پودر کاتیونی است که در محصولات مراقبتی پوست و مو از قبیل شامپوها،لوسیون ها، نرم کننده های مو و کرم ها استفاده می شود که باعث محافظت از مو، رطوبت رسانی به مو و سبب شانه خوری بهتر و آسان مو، براقی و شفافیت مو، جلوگیری از شکنندگی مو می شود.

 

فروش پلی کواترنیوم:

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز ، محصول  مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ ترین وقت ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است و می‌توانید ضمن استعلام قیمت ما ، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

فارسی

ستیل الکل

ستیل الکل

 

ستیل الکل چیست؟

اسیدی چرب  میباشد که به شکل بلور یا فلس های سفید رنگ می باشد که از طریق کاهش اسید پالمتیک حاصل از روغن نخل (روغن پالم) حاصل می شود این ماده اولین بار از روغن نهنگ بدست آمد  ولی اکنون از روغن پالم حاصل می شود و نا محلول در آب سرد است.

خواص ستیل الکل:

غلیظ کننده،نرم کننده، مرطوب کننده،تقویت کننده و ...

کاربرد های این محصول:

استفاده از آن در طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند: کرم صورت ،مرطوب کننده ها، شامپو، رنگ مو، محصولات ضد پیری، کرم ضد آفتاب، رژ لب و ...

 

 

فارسی

پروپیل پارابن

فروش پارابن,قیمت پروپیل پارابن,خرید پروپیل پارابن,مضرات پارابن,کاربرد پارابن,فرمول شیمیایی پروپیل پارابن,پروپیل پارابن چیست,فروش پارابیل پارابن,خرید پروپیل پارابن,واردات پروپیل پارابن,تولید پروپیل پارابن,پروپیل پارابن در آرایشی بهداشتی,

پروپیل پارابن

پروپیل پارابن چیست؟

یک استر اسید پراکسید هیدروکسی بنزوئیک است که بصورت یک پودر کریستال سفید و بی بو، بی مزه و غیر حساس می باشد و ماده ای است که به مواد غذایی و سایر محصولات افزوده می شود تا آنها را به مدت طولانی تر نگه دارد. همانطور که میکروب ها برای تکثیر تولید می شوند، پروپیل پارابن مانع از تشکیل دیواره ی سلولی می شود، بنابراین باکتری نمی تواند به دیگر باکتری ها متصل شود و نسل دوم باکتری ها را تشکیل دهند این ماده بطور طبیعی در میوه ی زغال اخته یافت می شود.

فروش پروپیل پارابن:

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های شما مشتریان عزیز ، محصول  مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت میباشد و می‌توانید ضمن استعلام قیمت ما ، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

فارسی

بنزیل الکل

بنزیل الکل

بنزیل الکل

بنزیل الکل چیست؟

مایع بی رنگی است که دارای رایحه ی  ملایمی است و یکی از ساده ترین الکل های چرب حاوی فنیل است که به آن الکل معطر نیزگفته می شود و به عنوان نگهدارنده هم استفاده میشود بنزیل الکل عمدتا بصورت آزاد یا استر در روغن های ضروری مانند روغن یاسمن ، روغن یلانگ یلانگ، روغن زیتون، روغن کنجد وجود دارد و کاربرد این ماده بیشتر در محصولات آرایشی بهداشتی و مواد شوینده می باشد.

 

فارسی





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: